vrijdag 15 juli 2011

Ik vindsel, jij vindselt, zij vindselen...

Kringloopwinkels komen in soorten en maten. Met het bezoeken daarvan is het net zo. Ga je op pad om nog een kèk serviesje te scoren voor de visite van vanavond, dan kom je thuis met dat ene schilderij die je al zo lang boven je bank had bedacht. Of ga je op zoek naar een waanzinnige spiegel die je vriendin zo graag voor haar verjaardag wilt, dan is de buit een stapeltje kleding. Tja. Het is nou eenmaal geen H&M, Hema of Zara die je bezoekt. De verrassing, het niet weten hoe of wat, dat is al een traktatie an sich. Met gepaste trots show ik jullie dit waanzinnig jurkje die naar mij loerde terwijl het doel een cadeautje was..het werd een cadeautje voor mezelf!

En passant slaagden mijn jongste en ik wel voor een paar heerlijke plantenpotten, wit was het woord van de dag.


1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een puik blij jurkje,meis en gezellige rode (ik houd ervan) planties ;-))
XA