vrijdag 19 augustus 2011

deze week zag ik...IWDRM

Een geniale en bovenal fotogenieke site. Uit klassiekers als '2001, a space odyssey', 'o brother, where are thou' en 'shining' zijn microfragmenten te zien met een evenzo klassieke quote uit de films.


“Come! It is time to give the Machine-Man your face!”

Ik koos voor een fragment uit de film Metropolis, de Duits/Amerikaanse sciencefiction film, die in 1927 in Berlijn in première ging (om in de Berlijn-modus te blijven).

In diezelfde stad kocht ik een fantastische filmposter van Vertigo:


Deze week zag ik...is een initiatief van Roos en Daan.

6 opmerkingen:

Handige An zei

Daar zal ik binnenkort ook maar eens gaan spieken :) bedankt voor de tip!

ella zei

Wauw wat een gave site, bedankt voor je tip!

boezeroen zei

Graag gedaan! Het is een site waar je naar blijft kijken (en dat was nou net de bedoeling :-))..

sillie zei

grappige site, was ik zelf nooit opgekomen

Wiek zei

Leuk gespot!

merula zei

jaaaaa leuk!